//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://www.taxiklia.net
Home » , » Dapatkan Google Adsense dengan mudah

Dapatkan Google Adsense dengan mudah

Salam sahabat blog aku dan teksi
Kali ini aku ingin memberikan tip Dapatkan Google Adsense dengan mudah
Aku sudah lama ingin menulis artikel tentang google adsense ini,tapi aku tangguhkan dahulu dan hari ini baru ada kesempatannya.

Di blog ini juga aku ada menampilkan google adsense,sebab blog berbahasa Malaysia(melayu) juga boleh diletakan google adsense (Baca untuk lebih memahami cara-letak-google-adsense-diblog)

Aku mempunyai beberapa akaun google adsense ini (sebagai persediaan takut kalau di ban oleh google)
Malah mendapatkannya juga amat mudah,tidak susah sebagaimana yang diperkatakan oleh ramai blogger.


Untuk Dapatkan Google Adsense dengan mudah juga ada berbagai cara yang digunakan oleh blogger
seperti teknik black hart(cara menipu) dari penyedia bawah tanah(membeli akaun adsense) dan juga secara semulajadi(membuat blog dan memohon google adsense sendiri)

Aku akan membahaskan secara semulajadi mendapatakan adsense ini mengikut pengalaman aku sendiri.
Pertama sekali korang buatlah satu akaun email tidak kira Gmail atau yahoo sekalipun(aku mendapatkannya mengunakan Yahoo mail)Tapi harus diingat,bukan gmail atau yahoo dari negara ini tetapi dari luar Negara punya.(aku mengunakan Yahoo dari India,Gmail dari Swedin,Hotmail dari US)

Setelah mempunyai email dari luar negara buatlah satu blog menggunakan Bahasa Inggeris.
Tetapkan blog korang dengan terma apa yang harus dibuat(aku membuat blog yang tidak perlu diUpdate)
Buatlah dengan sabar dan ambil masa lebih kurang sebulan untuk memenuhi dengan artikelnya

Buat juga blog korang menjadi mesra dengan google seperti memasang metatag (baca sini untuk memahami dapatkan-meta-tag-google)
Target juga pembaca dari negara mana yang korang inginkan (baca sini target-negara-mana-blog-ingin ditampilkan)
Pemasangan Googel Analytics juga amat penting sebelum memohon google adsense (klik untuk membaca googel-analytics-untuk-mengetahui pengunjung)
Lakukan juga ping dengan weblog supaya blog kita betul-betul mesra dengan google.

Untuk berbagai info mesrakan blog kita dengan google,korang boleh klik sitemap diruang Tap diatas atau mengunakan blog search  dan taip mengunakan kata kunci yang ingin dicari.

Setelah semuanya berjalan lancar barulah kita memohon dengan google adsense ini.
Itulah serba sedikit info yang dapat kuberikan mengikut pengalaman aku untuk Dapatkan Google Adsense dengan mudah.

Wasalam:joyiman.
p/s boleh lontarkan pertanyaan diruang komen jika tidak memahami.
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome