//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://www.taxiklia.net
Home » » Templates blogspot untuk blogger

Templates blogspot untuk blogger



Salam para blogger dan rakan Aku dan Teksi semua.
Ada antara pengunjung blog aku dan teksi mencadangkan agar,artikel tentang tip blog dibuat didalam sebuah blog yang lain.Memang betul cadangan itu,kerana ia akan membuat blog kita lebih SEO lagi dimata google.
Aku memutuskan,biarlah aku teruskan diblog ini,sememangnya aku seorang pemandu teksi yang tidak dapat lari dari hal-hal teksi.


Apa yang kutulis adalah pengalaman aku didunianyata dan juga didunia maya.
Kini aku ujudkan satu lagi blog,bukan tentang kisah tip blogger tetapi tentang templet dimana ia amat kurang diceburi oleh blogger malaysia berbanding dengan blogger indon.

Templates blogspot untuk blogger,blog baru aku untuk aku kongsikan templet aku ini dengan pembaca semua.
Ia masih baru jadi keadaannya pun masih belum lengkap,buat permulaan aku hanya memasukan 2 jenis reka bentuk templet sahaja dan akan ditambah jika aku ada kesempatan untuk membuat templet lagi.
(baca cara-membuat-tamplate-sendiri.)

Templates blogspot untuk blogger, korang boleh lihat dan Download di http://joyimantemplates.blogspot.com/
Diharap korang berilah komen tentang templet aku,supaya nanti aku dapat memperbaikinya

Templates blogspot untuk blogger ini hanya untuk memeriahkan lagi blogger di malaysia ini
Aku banyak menerapkan kode CSS didalam pembuatannya berbanding kode HTML kerana kode css lebih meringankan layout templet,kerana mempunyai gambar latar belakang.

Mari korang tengok dan beri pandangan di http://joyimantemplates.blogspot.com/

wasalam:joyiman
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome