//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://www.taxiklia.net
Home » » Header blog

Header blog


Salam dari blog Aku dan teksi buat pembaca semua.
Semalam aku telah dihadiahkan gambar header oleh seorang blogger bernama Ammar.
Dia suka membuat gambar header blog,kepada sesiapa yang meminta bantuannya.


Walaupun pertamakali berkunjung,keblognya dan meminta pandangan dan pendapat,Gambar header blog bagai mana yang sesuai dengan blog ini,blogger Ammar terus membuatnya untuk blog aku dan teksi ini.

Gambar header yang diberikan cantik dan ringkas.
Jika blogger Ammar sudi nak aku nak edit sikit dengan gambar header dengan menukar gambar keretanya.

Header blog


Letak disebelah kanan.

Header blog


di sebelah kiri
Dan tulisan alamat blog ini dikekalkan dekat tempat sedia ada(http://joyiman.blogspot.com)
TANPA menulis Tajuk blog AKU DAN TEKSI
Sebab apa aku tidak mahu Tajuk blog ini dimasukan didalam gambar adalah,ia amat bersangkut paut dengan search engine digoogle.

Kepada pembaca blog ini,yang hendak membuat header blog secara percuma boleh melawat blog Ammar di http://jomklikblog.blogspot.com
wasalam:joyiman
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome