//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://www.taxiklia.net
Home » » Percuma download auto blogwalking.

Percuma download auto blogwalking.


Cbox yang ku buang bahagian bawahnya




Salam semua pembaca blog aku dan teksi.
Kali ini blog aku dan teksi,ingin membicarakan tentang Software supaya ada kelainan N3 pulak.

Aku ingin ceritakan tentang blogwalking secara auto,Apakah aku marah tentang pengunaan ini?
Tidak di ulangi lagi TIDAK,sedangkan rangkaian komputer Rizab Persekutuan Amerika Syarikat boleh di ceroboh (klik sini) apalah sangat sebuah blog.



Blog ini ingin berkongsi bagai mana hendak mengunakanya supaya kita semua faham tentang KEBAIKAN dan KEBURUKANYA ,di mana para blogger baru masih banyak yang tidah megerti tentang pengunaanya.

Auto Software blogwalking adalah salah satu cara untuk  berblogwalking tanpa kita pergi ke sesebuah blog untuk meningalkan jejak kita.Pada permulaanya ia di gunakan oleh blog-blog perniagaan tetapi kini semakin meluas di gunakan oleh para blogger.

Blogwalking secara auto terbahagi kepada:
1.Manual
2.Software

1.Secara Manual di mana korang di kehendaki menyalin/copy sebanyak mana yang korang suka widget Cbox/Shoutmix sesebuah blog dan di simpan di suatu tempat.
Untuk korang salin/copy widget ini juga terbahagi kepada:
1.Manual
2.Software
Cbox dan shoutmix


Bagi korang yang tidak tahu untuk membuatnya,tidak perlu risau kerana ada blog yang menyediakan layanan seperti ini.Syarat-syarat yang di kenakan korang di kehendaki memasang bannernya di blog masing-masing.
Banyak blog yang memasang banner sebegini,tampa mengatahui akan keburukanya.(kebanyakanya para blogger baru)Dengan memasangnya,akan mendedahkan blog korang tentang perbuatan sebegini kepada umum.Kalau korang nak juga berautoblogwalking sebegini klik je Kat sini

2.Satu lagi caranya auto blogwalking, yang mengunakan layanan Software,di mana korang boleh mendownloadnya dari layanan yang menyediakanya,ada sesetengahnya korang harus membeli software ini.
Kelebihan mengunakannya,boleh mendatagi 50blog sekali gus,tampa perlu membuka blog-blog tersebut.
Lihat Cbox ku di atas,yang mana aku telah membuang bahagian bawahnya,jika di fikirkan secara logik memang tidak boleh untuk meninggalkan jejak,tetapi jika korang mengunakan software sebegini,boleh untuk memasukinya.Itu salah satu caranya untuk aku menggatahui pengunjung ghaib sebegini(ada 3 cara lagi aku menapis pengunjung blog ini)













Kalau korang hendak mengunakan layanan sebegini korang boleh pergi ke Sini
dan kalau korang hendak software seperti gambar di atas cari sendiri la ye...kerana ia di simpan rapi oleh ku.

Walau pun aku tahu mengunakan kesemua Auto blogwalking di atas,tetapi aku tidak menggunakanya di atas sebab tertentu.

Satu lagi layanan Auto blogwalking yang kekadang aku gunakan,pernah di ceritakan blog sahabat ku Kudop Rogon yang mana bagi ku ia juga sudah basi,kerana ia telah lama berada di internet(dakwa pemilik blog versi terbaru)
Layanan sebegini ia boleh membuka 50 blog sekali gus.
Syarat-syarat yang korang harus ikuti semasa hendak mengunakannya,Korang harus join dan menampal banner blog tersebut ke blog korang.

Tetapi aku Blog AKU DAN TEKSI ingin Memberi percuma sahaja kepada pengunjung blog ini.
Korang boleh membukanya  di sini

Di harap dengan pendedahan ini,korang akan menjadi lebih faham apa itu pengunaan auto blogwalking

wasalam;hacker joyiman.
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome