//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://www.taxiklia.net
Home » , » pemandu teksi sentiasa terdedah dengan berbagai bahaya

pemandu teksi sentiasa terdedah dengan berbagai bahaya

Sekarang masih lagi di awal bulan maka duit-duit bernilai besar masih banyak di tangan kita.Kalau hujung bulan maka duit seringit-seringit yg tingal di dalam poket.

Aku ingin memberitahu kepada semua orang,kalau mengunakan pengankutan awam sediakanlah duit kecik dengan secukupnya.

Hari ini lima penumpang aku,hulur not rm50,mana nak cari duit tukar.malah aku yg kena marah kerana tidak meyediakan duit kecik.Perlu di ingat kami pemandu teksi tidak meyediakan duit kecik kerana seribu kemungkinan.

Kalau bawak duit banyak-banyak takut dirompak,jadi siapa yg susah...aku juga!!

Begitulah nasib kawan aku pada malam minggu lepas,lesap rm500 kerana di rompak dekat sungai way.orang indon yg rompak dari percakapanya.

Begitulah kami pemandu teksi sentiasa terdedah dengan berbagai bahaya,itu belum di campur dengan kaki pau berlesen seperti polis,jpj,lpkp.

Jadi kepada sesiapa yg ingin menaiki teksi di harap,sediakanlah duit kecik dengan secukupnya.
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome