//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://mytaxiklia.blogspot.my

Cerita Muammar Gaddafi



Salam semua,
Agak lama menyepi dari dunia blogging,yg sebenarnya aku tetap mengunjungi blog kenkawan dengan mengunakan iphone,cuma tidak meninggalkan komen sahaja.

Cerita Muammar Gaddafi sekarang ini heboh dikatakan dikebanyakan blog,ada yg menghina dan ada juga yang memuji.Apa pun ceritanya,secara peribadi aku tetap menyokong Muammar Gaddafi ini atas sebab-sebab tertentu.

Aku pernah membawa dua orang penumpang dari Libya selama tiga hari,amat payah untuk bertemu dengan orang dari Libya ini diMalaysia(mereka datang atas urusan kerja) Dalam masa tiga hari itulah,berbagai Cerita tentang Muammar Gaddafi yang aku perolehi.(cerita ini sebelum pemberontakan di Libya berlaku)

Hati Seorang pemandu teks

Aku melihat dirinya sangat sederhana. Seorang pemandu teksi yang acap kali singgah untuk solat Subuh di masjid berhampiran dengan rumah ku. Kekadang aku berpapasan dengannya lewat solat Asar – jika kebetulan pulang awal dari kerja. Wajahnya jernih walaupun jelas telah berusia. Umurnya, sekitar 65 tahun, mungkin.

“Kenapa masih bekerja Pak cik?”

“Kenapa? Pak Cik dah nampak tua?” tanyanya kembali.

Aku tersenyum. Senang dengan kemesraannya.

“Anak-anak masih kecil?” tanyaku lagi, mencungkil sebab sebenar dia masih bekerja walaupun selayaknya pada usia begitu dia berehat.

Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome