//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://mytaxiklia.blogspot.my
Home » » Top Rangking Online kena attack

Top Rangking Online kena attack

Semalam blog aku dan teksi telah disingahi Malware,aku terkejut kerana aku sentiasa berjaga-jaga tentang hal-hal sebegini.Setelah diselidik maka punca itu pun dijumpai,Top Rangking Online kena attack maka kubuang Top Rangking Online dari senarai bloglist "aku dan teksi" ini.

Alhamdulilah,segalanya selamat.
Tengah hari tadi aku hubunggi admin blog TRO mengapa semua ini terjadi.
Maka banyaklah perkara-perkara yang dibualkan dari blog hingga ke Alexa.



Admin blog TRO juga meminta aku warwarkan kepada pembaca  yang telah meletakan link blog TRO agar mengeluarkannya dari blog masing-masin supaya tidak dijangkiti dengan Malware.

Sebagai gantinya bolehlah meletakan Top Ranking Online 1 dan juga Top Ranking Online 2
Untuk membaca cerita selanjutnya tentang Top Rangking Online kena attack boleh buka blog ini http://bebaskanmalaysia.blogspot.com

Aku juga pernah ditanya oleh blog ini http://toyolkiut.blogspot.com bagai mana Alexa mengira kedudukan ranknya, yang membuat aku tidak boleh menjawap kerana aku sendiripun tidak berapa memahaminya.
Kalau untuk rank dunia bolehlah serba sedikit aku menjawapnya tetapi untuk rank malaysia aku tidak tahu langsung bagai mana Alexa mengira kerana ketiadaan info atau rujukan untuk dibaca.

Hal ini aku tanyakan kepada admin TRO,yang aku angap pakar tentang perkara sebegini kerana ia hari-hari bermain dengan Alexa ini.Jawapan admin TRO amat memberangsangkan dimana ia akan membuat satu Artikel tentang Alexa ini,maka kita nantikan Artikel beliau,semoga dengan jawapannya nanti akan membolehkan kita jadikan rujukan.

Semoga dengan N3 Top Rangking Online kena attack ini,dapatlah kita pelajari,sesuatu yang kita tidak tahu.

wasalam:joyiman
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome