//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://mytaxiklia.blogspot.my
Home » » Top Rangking Online akan beroperasi semula

Top Rangking Online akan beroperasi semula


Blog Top Rangking Online.net yang telah diserang,(lihat N3 serangan top-rangking-online-kena-attack.)kini telah bertukar URL di http://topranking100.blogspot.com,akan beroperasi semual dan akan mengeluarkan Rangking blog.Itu pesanan dari blog Gerakan Anti Najib/Rosmah yang ku terima diruang koment.



TRO ni menghantar wakil pulak untuk membuat pesanan,macam nak meminag anak dara.
Pesanan ini,agar aku merwar-warkan kepada blog umum (bukan blog berkonsepkan politik)atau blogger-blogger yang ingin disenaraikan atau ingin memasuki rangking blog agar menghantar URL masing-masing kepada webmaster TRO.

Pesanan boleh dibuat dalam blog atau menhubungi melalui H/P boleh lihat sini http://topranking100.blogspot.com
Dengan Top Rangking Online akan beroperasi semula dan penyertaan para blogger semua akan dapat memeriahkan lagi dunia blogger Malaysia.Blog aku dan teksi ini taklah hebat jika dibandingkan dengan blog-blog sahabat aku yang hebat-hebat belaka,rank pun masih 2000 keatas.

wasalam;joyiman

p/s webmaster TRO meminta tolong pada aku untuk mengasingkan blog umum dengan politik,baru 50 blog dah berpinau bijik mata,bagai mana webmaster TRO boleh membuat rank sampai 400 blog,kalau suruh aku usahkan tangan kaki pun aku angkat.
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome