//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://mytaxiklia.blogspot.my
Home » » Cara berhenti jadi follower blog

Cara berhenti jadi follower blog

Cara berhenti jadi follower blog


Ini kisah semalam Ahad 13 Mac, blog Aku dan Teksi telah di serang malware semasa aku  membukanya.Amaran mengatakan blogger.com aku masih ada bersangkutpaut dengan Toprangkingonline.net.

Aku terpaksa mencari jalan bagai mana blog Aku dan Teksi ini hendak dibuka, sambil memikirkan bahagian mana lagi yang masih menyimpan URL Toprangkingonline.net.
Kepada yang belum tahu kisah ini boleh baca sini  top-rangking-online-kena-attack.



Setelah berbagai cara dilakukan akhirnya dapat juga aku membukanya, dan mendapat jawapan dimana URL yang masih terpaut dengan Toprangkingonline.net.

Semasa kita menjadi follower sesebuah blog maka disitu URL kita tertanam.Persoalannya sekarang,bagai mana caranya kita hendak berhenti jadi follower blog Toprangkingonline.net.  kerana ia sudah di tahan I.S.A oleh Googel.

"Cara berhenti jadi follower blog".Perkara ini juga pernah ditanya oleh http://leyzajamil.blogspot.com melalui e-mail dan aku ada membalasnya.

Cara-cara berhenti jadi follower blog,yang pertama korang harus pergi ke Dashboard/Papan Pemuka

Cara berhenti jadi follower blog

Klik pada Manage/Uruskan maka akan keluar alaman baru Uruskan Blog yang Saya Sedang Ikuti

Cara berhenti jadi follower blog

Pilihlah blog mana yang korang ingin berhenti jadi follower,macam Toprangkingonline.net contohnya.
Kemudian korang klik pada Settings/Tetapan,akan keluar satu halaman lagi,Klik pada googel dan masukan e-mail korang dan klik.Jika tiada apa-apa berlaku klik sekali lagi Settings/Tetapan,maka akan keluar lagi satu halaman,Klik pada Stop following this site/Berhenti mengikut tapak ini.
Setelah diklik keluar satu lagi halaman Anda pasti anda hendak berhenti mengikut: http..joyiman.....blogspot.com.

Kliklah pada Berhenti mengikut/Stop follow

Itu sahaja ,selesailah sudah Cara berhenti jadi follower blog.
Kini Toprangkingonline telah berpindah URL di http://topranking100.blogspot.com
Wasalam:joyiman.
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome